Med en Servicekontrakt er dine problemer vores

Med en Servicekontrakt er du sikker på, at problemer med fx din nye bærbare computer hurtigt løses. Servicekontrakten løber over 36 måneder.

 

Det dækker din Servicekontrakt

  • En Servicekontrakt dækker følgende, når du indleverer produktet i butikken:
  • Understøttelse af din datasikkerhed med Norton eller F-secure sikkerhedssoftware i hele Servicekontraktens løbetid.
  • Driftsproblemer på produktet, der relaterer til styresystemet:
  • Problemer med adgang og brug i Netbank
  • Problemer med brug af NemID
  • Problemer med programafvikling
  • Problemer med adgang til internet
  • Problemer med virus/malware angreb
  • Driverfejl
  • Fejlbetjening af funktioner
  • Installation af købte/gratis programmer

 

Servicekontrakten udvider ikke produktgarantien og dækker ikke

  • Fejl på enheden, der relaterer til hardwarefejl
  • Løbende backup af data
  • Kørsel eller udeservice - besøg på bopæl
  • Recovery medier, nyt styresystem eller andre programmer

 

Generelle forudsætninger

Ved evt. totalskade af enheden, overgår Servicekontrakten til den nye enhed.

Servicekontrakten kan udelukkende tegnes på i forvejen fungerende enheder.

Servicemodtager har pligt til at aflevere nødvendige oplysninger som fx adgangskoder og licenser til programmer. Disse oplysninger behandles fortroligt, gives ikke videre til 3. part og registreres ikke i noget system. Efter brug gives oplysningerne retur eller destrueres forsvarligt.

 

Persondatapolitik

For at kunne servicere dig i henhold til kontrakten registrerer vi dine kontaktoplysninger.

Du har altid mulighed for at få indsigt i de oplysninger, der er registreret. De slettes, når kontrakten ophører eller opsiges. Oplysninger videregives kun til 3. part, hvis det er nødvendigt som led i opfyldelsen af servicekontrakten.

Servicemodtager har pligt til at oplyse ny adresse senest 14 dage efter flytning.